Důležité úryvky o Antikristu

13.08.2013 16:06

865. Poselství Ježíše ze dne 31. července 2013 v 18:56.
PŘESVĚDČÍ MÉ NÁSLEDOVNÍKY, ABY REFERENDEM UPRAVILI ZÁKONY MÉ CÍRKVE 
...

Ti, kdo vás klamou v mém jménu, přesvědčí mé následovníky, aby upravili zákony mé církve uspořádáním referenda. Všichni budou vyzváni k souhlasu s novotami, majícími v zásadě dva cíle. První cíl je zničit moji přítomnost v nejsvětější eucharistii. Druhý cíl je tolerance hříchu povzbuzováním lidí k projevům sympatie lidským právům těch, kteří nevěří v Ježíše Krista.

...

Antikrist bude tvrdit, skrze Satanovu moc, že je Mnou, Ježíšem Kristem. Běda těm duším, které ho přivítají ve své náruči, neboť budou vůči němu bezmocné. Dovolte těmto dvěma vtáhnout vás do prázdnoty jejich lží, a budete ode Mne vzdáleni tak daleko, že pouze zásahem mého Otce budete moci být přivedeni do mého velkého milosrdenství.

Pokud někdo v budoucnu přijde s tvrzením, že je Já, Ježíš Kristus, vězte, že je lhář. Nepřijdu podruhé v těle. Satan nedokáže vyslovit tato slova:

"Ježíš Kristus, jenž přišel v těle".

To, co Antikrist řekne skrze ústa šelmy, bude následující:

"Já jsem Ježíš Kristus, přišel jsem nyní v těle, abych vám přinesl spásu."

Až se to stane, můj Boží zásah bude rychlý, ale mezitím falešný prorok a Antikrist ukradnou mnoho duší.

Modlete se, modlete se, modlete se, aby všichni, kdo říkají, že jsou moji, mými zůstali.

Modlete se, abyste v tomto čase všichni měli sílu a odvahu nést můj kříž během největšího pronásledování mého Těla – mého mystického Těla – mé církve na zemi.

Váš Ježíš

Celé poselství je zde.

—————

Zpět