František představil nový kříž ... a Ježíš to předpověděl

06.08.2013 20:49

 

Ježíš předpovídá změnu kříže:

847. Poselství Ježíše ze dne 15. července 2013 v 17:52

KNĚŽÍM: DEN, KDY BUDETE VYZVÁNI POPŘÍT MÉ BOŽSTVÍ, NENÍ DALEKO


Má drahá, milovaná dcero,

musím dosáhnout k mým kněžím, kteří si nyní začínají uvědomovat, že to Já v tomto čase mluvím k světu skrze tato poselství.

Musíte být opatrní. Musíte se držet pravidel mé církve na zemi, dokud zůstávají taková, jaká byla, a nejsou změněna. Nebuďte sklíčení, neboť jste byli obohaceni darem Ducha Svatého. Až budete vyzvání, abyste se mě zřekli, bude to učiněno nenápadným, ale smrtícím způsobem. Budete požádáni přijmout učení všech náboženství stojících mimo křesťanství. Řeknou vám, že je to pro dobro všech a že tento nový, všezahrnující přístup je prostředkem k dosažení konečného cíle – kdy lidstvo může být konečně sjednoceno mírovými prostředky.

Všechna ostatní náboženství, vyznání, věrouky a učení, která uctívají mého Otce, ale která neuznávají Mě, Ježíše Krista, budou vzata pod křídla antipapeže. Vy, skrze moc šelmy – podle jejího zvyku – budete přesvědčováni k přijetí těchto vašich bratrů a sester. Bude vám řečeno, že všechny víry, které uctívají Boha, jsou v Božích očích sjednocené jako jedna. Když budete mít námitky, bude vám spíláno. Když jim vyložíte, že jediná cesta k Bohu, mému milovanému Otci, je skrze Ježíše Krista, řeknou vám:

"Nerozumíte tomu, že Bůh miluje všechny své děti, takže neprokážete-li lásku a soucit k jeho církvi tím, že je přijmete – včetně jejich věrouk – pak jste pokrytec."

Nyní, vězte toto: Pokud přijmete, že všechna náboženství musí být spojena do jediného – že musíte ustoupit stranou, abyste všem těmto věroukám, které neuznávají Syna člověka, prokázali úctu – pak budete vinni strašným hříchem. Budete Mě pak popírat.

Vy, kteří můžete být uvedeni do tohoto klamu, vězte, že se objeví další příznaky, které budou naznačovat jedinou věc – že mé Božství už nebude dále hlásáno.

Vaše kostely dostanou nové kříže, na nichž uvidíte vyrytou hlavu šelmy; vaše oltáře budou změněny a budou Mě zesměšňovat. Pokaždé, když uvidíte nový a neobvyklý symbol v mé církvi, dívejte se pozorně, protože šelma je domýšlivá a dává okázale na odiv svou zkaženost předváděním znamení, která ji uctívají.

Ti nepozorní z vás budou oklamáni, sami sebe vtáhnou do praktik, kdy Mě už nebudou uctívat. Budou skrývat pravý záměr, kterým bude uctívání Satana a jeho zlých duchů.

Znamení se již objevila. Skutky, o nichž mluvím, mají teprve přijít, ale den, kdy budete vyzváni popřít mé Božství, není daleko. Musíte mít oči otevřené, neboť ti, kdo říkají, že přicházejí v mém jménu, ale místo toho uctívají šelmu, již rozevřeli svá křídla. Panují ve vašem středu, ale mnozí z vás ještě nedokážou uvidět tuto ohavnost. Ale milujete-li Mě, udělím vám milosti vidět Pravdu, neboť Já vás nikdy neopustím. Ten čas se blíží a vy se musíte připravit, neboť brzy sestoupí temnota. Vy, kteří jste požehnaní Božím Světlem, budete trpět v rukou mých nepřátel.

Pamatujte na následující slova, modlete se je a Já vám odhalím Pravdu skrze dar Ducha Svatého.

Modlitba modlitební kampaně (114):

 

Za kněze k přijetí daru Pravdy

Můj Pane, otevři mé oči.

Dovol mi uvidět nepřítele a zavři mé srdce před klamem.

Odevzdávám všechno Tobě, drahý Ježíši.

Věřím ve tvé milosrdenství. Amen.



Váš Ježíš

 

Nový kříž byl představen během setkání s kardinýly a biskupy v arcibiskupském paláci v Rio de Janeiro dne 27. 7. 2013.

 

782. Poselství Ježíše ze dne 30. dubna 2013 v 15:40.

BUDE ZAVEDENA NOVÁ PODOBA KŘÍŽE

 

Má drahá, milovaná dcero,

moje autorita se nikdy nesníží, a jako světlo slábne v husté mlze, bude přesto vždy zjevná, třebaže oslabena jen na mihotavé žhnutí.

Až se svět opět změní, jak duch zla vyvolá rozdělení za rozdělením, bude to Boží Světlo, které vám bude dávat sílu. Moje přítomnost pocítí ti, kteří ke Mně přijdou, abych jim pomohl, neboť vás nikdy neopustím, zejména ne, když si budete myslet, že je všechno beznadějné.

Nebude ti nic jiného než Pravda, která vám pomůže se s tím vyrovnat, až se dnešní zjevný nedostatek lásky ještě prohloubí, jak se lidská srdce změní v kámen.

Pravda je obsažena v Bibli svaté. Je to potrava, kterou se lidé mohou živit teď i v budoucnosti. Velmi brzy se stane nemožným koupit Bibli, až mnoho národů,

zejména v Evropě, budou dodržovat nové zákony, které zakážou všechny knihy k podpoře Božího Slova.

Právě je psán dopis s pokyny všem, kteří jsou ve službě v katolické církvi. Všichni moji posvěcení služebníci budou brzy informováni o změnách, se sdělením, že jsou pro dobro církve.

Nová pravidla se projeví novelizací, či úpravou modliteb během mše svaté a budou se zdát nevinná. Mnozí si nevšimnou jejich významu, ale budou se vztahovat k nejsvětější eucharistii a mé přítomnosti v ní. Bude použito slovo "připomínat si" (slavit památku) a všechny církve budou brzy zbaveny svých cenností. Odebrání cenností, včetně zlatých svatostánků – které vymění za vyrobené ze dřeva a kamene – bude jedním ze znamení, že jsou nyní shromažďované pro nové světové náboženství.

Kostely budou změněny uvnitř svých zdí a to bude spojeno se znesvěcením oltářů. Monstrance, nesoucí nejsvětější eucharistii, začnou mizet a dny, kdy má svatá hostie je vystavena, se budou chýlit ke konci.

Pohrdejte teď mým Slovem a budete ronit slzy, až se ty skutky budou před vámi dít. Brzy nato budou pozměněny oděvy nošené mými svatými služebníky a bude uvedena nová podoba kříže. Tato nová ukrutnost nebude založena na jednoduchém kříži. Místo toho ukáže, nenápadně, hlavu šelmy.

Prosím vás, abyste nyní shromáždili mé svaté kříže a uložili je ve svých domovech, spolu se svěcenou vodou. Vybízím vás všechny, abyste se pevně drželi Pravdy, o níž jsem vám řekl.

Pak chci, abyste Mi zcela důvěřovali. Nikdy si nemyslete, že vás nechávám na milost Zlému. Vždy zůstanu blízko vás. Budu vylévat mimořádná požehnání na hlavy mých milovaných, věrných, posvěcených služebníků, abych je udržel spjaté s mým Nejsvětějším Srdcem. Udržujte vaše srdce blízko mému a k sobě navzájem. Utěšujte a posilujte se vzájemně, neboť musíte jeden druhého milovat víc než kdy jindy, před a během přicházejících časů. Já jsem vaše rodina. Vy patříte Mně. Zůstaneme jednotní až do času, kdy zaznějí polnice, a bude oznámeno, že se zjevím, konečně, v mém Druhém příchodu. Potom pocítíte radost a mír, který jsem vám slíbil. Pak skončí všechno utrpení.

 

Váš Ježíš

 

862. Poselství Matky Spásy ze dne 29. července 2013 v 19:05.

MUSÍTE SE DRŽET TRADIČNÍCH KŘÍŽŮ, NEBOŤ BRZY ZMIZÍ


Mé děti,

vždy si připomínejte, že Boží mocí a milostí mého Syna rozdrtím šelmu, a až se vše bude zdát beznadějné, vláda Zlého dojde k náhlému konci.

Můj plášť ochrany pokryje všechny, kdo ke mně volají o pomoc, během těchto těžkých časů. Vzpomeňte si, když jsem ztratila svého Syna, když Mu bylo dvanáct let, že jsem Ho našla v chrámu. Modlete se, mé děti a jděte nyní do svých kostelů nabídnout oběti, které jsou třeba, abyste mohli prosit o vytrvalost v této strašné duchovní bitvě o duše.

Můj Syn tolik vytrpěl svou smrtí na kříži, ale to je jenom jedno břímě. Největší utrpení, které snáší dnes, je kvůli těm, kteří jsou pro Něj již ztracení. A nyní, jak duch zla se snaží Mu vzít všechny, kteří Ho milují, jeho bolest Ho propaluje jako meč, roztínající Ho ve dví.

Smírčí duše budou nyní trpět tou největší bolestí, až vzroste pronásledování Božích dětí. Křížem mého Syna jste byli zachráněni. S jeho křížem se postavíte proti zlu a jeho kříž, když je posvěcený, vás ochrání. Ale když se tento kříž změní, nebo vám bude připadat jiný, bude to výsměch smrti mého Syna pro záchranu hříšníků. Musíte se držet tradičních křížů, neboť brzy zmizí.



Vaše milovaná Matka
Matka Spásy

 

 

863. Poselství Ježíše ze dne 29. července 2013 v 20:06.
NIKDY NEPŘIJMĚTE KŘÍŽ, KTERÝ SE NEPODOBÁ KŘÍŽI, NA NĚMŽ JSEM BYL UKŘIŽOVÁN

 

Má drahá, milovaná dcero,

jak sladké jsou hlasy těch, kteří Mě milují a utěšují v tomto čase velkého smutku. Vy, moji milovaní následovníci, kteří Mě nikdy neopustíte, jste jako med, sladký v mých ústech, uklidňující mé Tělo a povznášející mého Ducha.

Mnozí budou následovat nepravdy, protože se budou obávat vzepřít a vzdorovitě bránit Boží Slovo. Nejdříve budou zmatení novými praktikami, novými symboly, novými oděvy, novými podobami oltářů a novými kříži. Pak přijmou všechny tyto novoty jako znamení časů. Tento nový, moderní, takzvaně jednotný přístup k uctívání Boha, bude pak s nadšením přijat těmito ubohými dušemi. Ale ti, kdo jsou moji, zůstanou věrní mému Slovu po všechny věky. Jsou páteří mé církve na zemi a nikdy se nezlomí.

Mou touhou je, abyste se vy, moji věrní křesťané – všech vyznání – shromáždili k boji s démony, kteří byli uvolněni z pekla a potulují se mezi vámi. Nikdy se neomlouvejte za to, že Mě milujete. Nikdy nepřijměte kříž, který se nepodobá kříži, na kterém jsem byl ukřižován. Když chybím, nebo nejsem zmiňován, pak budete vědět, že se zamoření rozšířilo v těchto církvích, které jsou řízeny mými nepřáteli. Pokud přijmete jejich satanské rituály a symboly, sami se vystavíte vlivu zla.

Zůstaňte Mi věrní. Udržujte vaše každodenní modlitby jednoduché. Ve vašich domovech mějte svěcenou vodu a můj kříž. Ochraňujte jeden druhého. Buďte stále poslušní těch mých posvěcených služebníků, kteří Mně zůstali vroucně věrní a odmítají Mě zradit. Pak použijte zbytek svého času k modlitbám za duše ateistů, za ty, kteří věří v pohanské bohy a ty, kteří slepě následují nepřátele mé církve do pustiny.

Zůstávejte v těsné jednotě se Mnou a proste Mě každý den o sílu. Budu na vaší straně během těchto přicházejících hořkých zkoušek a nikdy neopustím ty, kteří Mě hledají.



Váš Ježíš

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět