Osobní charakteristika falešného proroka

11.05.2013 20:48

320. Poselství Ježíše ze dne 21. ledna 2012 v 13:15.

K FALEŠNÉMU PROROKU SE BUDOU CHOVAT JAKO K ŽIVOUCÍMU SVĚTCI

Má drahá, milovaná dcero,

....

Moje milovaná armádo následovníků, vaší povinností ke Mně je pomoci Mi připravit cestu k mé nadcházející božské vládě na zemi.

Potřebuji vaši pomoc. Potřebuji vaše modlitby. Vaše modlitby oslabí práci Antikrista, stejně tak falešného proroka, který zaujme místo na Svatém stolci v Římě.

Všechny mé děti musí vědět, že Já odpustím všem. Dokonce i ti, kteří se zapletli se satanskými skupinami, o kterých mluvím, mohou být zachráněni od dalšího sestupu dolů k branám pekla.

Pomocí modlitby může být hřích zmírněn. Nemusíte jít do bitvy a bojovat se zdviženými pěstmi, všechno, co musíte udělat, je modlit se.

Děti, můj Nový ráj je velkolepý. Tak mnoho příprav již bylo ukončeno se stejnými zázraky, které byly nabídnuty Adamovi a Evě, kteří je svým hříchem odmítli. Vše je hotovo.

Vy, moji následovníci, budete mít užitek z překrásného Nového ráje na zemi, nad kterým budu vládnout.

Protože vy, z této generace, jste byli vybráni, abyste se těšili z tohoto ráje, nesmíte se zastavit ve vaší práci a pomáhat Mi vzít všechny mé děti se Mnou do mého nádherného království.

Mé děti, buďte si ale vědomé, že falešný prorok vás nechá uvěřit, že on také pro vás připravuje podobné místo v ráji.

Jeho lži budou fascinovat naivní skupinu katolických věřících. Bude mít okouzlující a milující vnější charisma a všechny mé děti v katolické církvi budou zmateny.

Jeden jeho povahový rys, na který byste měli dávat pozor, je jeho pýcha a arogance skrytá za vnějškem falešné pokory. Mé děti budou tak poblouzněné, že si budou myslet, že je mimořádnou a čistou duší.

Budou se k němu chovat jako k žijícímu světci. Ani jediné slovo z jeho úst nebude zpochybněno.

 

Bude se také zdát, že má nadpřirozené schopnosti a lidé budou okamžitě věřit, že může dělat zázraky.

Kdokoliv se postaví proti němu, bude kritizován a považován za kacíře. Všechny takové duše obviněné z kacířství budou odstraněny a zbaveny práv.

Všechna pravda vztahující se k mému učení bude pokroucena. Všechno bude považováno za lež. Pomalu a zprvu skrytě se rozvine pronásledování.

Moji praví posvěcení služebníci budou muset sloužit mše potají a v mnoha případech nikoliv v katolické církvi.

Budou muset sloužit mše v útulcích. Děti, až se to stane, nesmíte ztrácet naději. Bude to trvat jen krátký čas.

Jenom se modlete za ty duše, které ve svém závazku k falešnému proroku, zapomenou na Nejsvětější Trojici, která je tím opravdovým základem, na kterém je postavena katolická církev.

Má dcero, mnohá náboženství uctívají jen jednu entitu Svaté Trojice. Některá ctí Otce, jiná Syna, ale všechny jsou jedno.

Je pouze jeden pravý Bůh. To je Otec, Syn a Duch Svatý, tři rozdílné osoby, všechny v jediné Božské podstatě. Všem náboženstvím bude brzy dána pravda a mnohá přijmou toto svaté tajemství.

Následujte Mě na cestu spásy, protože vy, moji následovníci, máte před sebou nádhernou budoucnost, ale musíte zůstat silní.

Toto je ta vyvolená generace pro můj Nový ráj na zemi.

Neodmítejte tento nádherný dar života v jeho vší velkoleposti. Ani jediné duši nebude nic chybět. Můj Nový ráj na zemi bude érou míru a štěstí bez hříchu.

To je božská vůle mého Otce a byla jeho zaslíbením lidstvu již od samého počátku.

Děti, buďte plní radosti a šťastní, neboť se máte na mnoho těšit.

Zkoušky, které jsou před vámi, vyblednou do bezvýznamnosti, až uvidíte nádherné království, které vás očekává.

Miluji vás, děti. Já vím, že Mě milujete. Proto vás prosím, abyste ukázaly lásku těm, kteří jsou slepí k mému Duchu Svatému.

Modlete se za ně při každé příležitosti, aby znovu uviděli pravdu mého zaslíbení, které jsemdal lidstvu, když jsem zemřel, abych vám zajistil věčnou spásu.

 

Váš milovaný Ježíš

Spasitel lidstva

 

 

051. Poselství Ježíše ze dne 5. března 2011 v 10.00.

VŠICHNI KŘESŤANÉ – KONEJTE TEĎ POKÁNÍ, KATOLÍCI – MODLETE SE ZA PAPEŽE BENEDIKTA

Moje milovaná dcero,

opět jsme spolu sjednoceni. V těchto posledních dnech jsi byla zaneprázdněná. Všimla sis, že tě posiluji dvojím způsobem – ve víře i na těle? Je to proto, že Mě tvoje práce tak těší. Když pokračuješ ve zveřejňování těchto poselství, prosím, povzbuď tolik lidí, kolik znáš, aby se rychle snažili o smíření za svoje hříchy. Nezáleží na tom, jakého křesťanského vyznání jsou.

Musí ukázat svoji pokoru a věrnost ke Mně skrze hledání spásy. Tento jednoduchý úkon je posilní během události, kterou označuji pojmem Varování. Všichni

konejte pokání, abyste zachránili svoje duše. Připravte se ihned na Varování, protože ti z vás, kteří nejsou ve stavu milosti, to nemusí přežít.

Moje milovaná dcero, chci od tebe, abys pokračovala v rychlém šíření těchto poselství. Už předtím jsem ti vysvětlil, že musí být předána v nejkratším čase co možná nejvíce lidem. Až se toto Varování přiblíží, tak se také přiblíží událost, týkající se svatého Vatikánu.

Pros každého, aby se modlil za mého milovaného svatého vikáře papeže Benedikta, neboť je obklopen nepřáteli mého Věčného Otce. Modlete se za ty kněze, kteří nikdy nezakolísali ve své víře ke Mně, nebo k mému Věčnému Otci.

Vzestup falešného proroka

Je zapotřebí, se teď intenzivně modlit, neboť se všichni stanete svědky důsledků tohoto útoku na mého svatého vikáře. Modlete se, modlete se, modlete se, aby byl falešný prorok rozpoznán jako ten, čím je. Sledujte jeho chování, jak se snaží upoutávat na sebe pozornost v denních událostech, jakož i to, jakým způsobem mu budou moji posvěcení služebníci v bázni padat k nohám. Potom pozorně poslouchejte, co bude říkat. Jeho pokora bude falešná. Jeho záměry jsou zlomyslné a všechna jeho láska se bude týkat jen jeho samého. Bude se jevit jako inovativní, dynamický – přinášející závan čerstvého vzduchu. I když je činorodý a energický, jeho síly nebudou pocházet od Boha, Věčného Otce. Pocházejí od Satana, od Zlého.

Modlete se, modlete se, modlete se děti moje, neboť musíte být ostražité. Potřebujete Mě, abych vás teď vedl teď, když jsou tato poselství odhalována lidstvu. Buďte silné. Věrné mému učení. Modlete se ve skupinách. Modlete se svatý růženec, abyste měly ochranu před Zlým.

Pamatujte si jedno. Moje učení se nikdy nemění. Je stále tím samým, jakým vždycky bylo. Jak už jsem řekl dříve, když zjistíte, že je pozměněno, oslabeno, nebo – což se stane – překrouceno do té míry, že se bude zdát divné, nebo nebude souhlasit s mým učením, odvraťte se od něj a poproste Mě, abych vás vedl.

 

Váš Božský Spasitel

Ježíš Kristus

 

 

 

 

—————

Zpět