Pečeť ochrany

23.03.2013 23:05

 

MOJE PEČEŤ OCHRANY JE PŘEDPOVĚDĚNA PŘI ROZLOMENÍ DRUHÉ PEČETĚ                    

 

370. Poselství Boha Otce ze dne 8. března 2012 v 19:52.

MOJE PEČEŤ OCHRANY JE PŘEDPOVĚDĚNA PŘI ROZLOMENÍ DRUHÉ PEČETĚ

Moje nejdražší dcero, na tento okamžik svět čekal dva tisíce let.

Někteří se strachem ve svých srdcích, jiní s očekáváním a se zvědavostí, kdy tato chvíle přijde – a nyní je zde.

Je to čas, kdy posílám tebe, Marie, mého proroka posledního času, aby konečně představil Knihu Pravdy, která odhaluje obsah Knihy Zjevení (Zjevení apoštola Jana – pozn. překladatele).

Já jsem Bůh, ke kterému všechny mé děti hlasitě volají v těchto strašných časech. Jsem to Já, ke komu, mé utrápené děti, musíte teď volat.

V tomto čase shromažďuji svoji rodinu tak, abychom se mohli sjednotit v závěrečném boji za zničení draka, který mučil zemi už tak dlouho.

Děti, nebojte se. K žádné újmě nepřijdou ti, kteří nesou moji pečeť, pečeť živého Boha.

Satan a jeho padlí andělé, kteří v této době zamořili svět, nemají žádnou moc nad těmi, kteří mají značku živého Boha.

Děti, musíte Mi naslouchat a přijmout moji pečeť, neboť zachrání nejenom vaše životy, ale také vaše duše.

Modlete se každý den modlitbu za obdržení mé pečetě. * [viz konec tohoto poselství]. Postarejte se, aby každý člen vaší rodiny a vaši milovaní porozuměli důležitosti mé pečetě. Vaše láska ke Mně, vašemu Nebeskému Otci, bude vaší zachraňující milostí a dá vám sílu, kterou potřebujete.

Moje pečeť ochrany je předpověděna při rozlomení druhé pečetě.

Jezdec na rudém koni je temný anděl pomsty, který zahubí mé děti v mnoha válkách, jež přijdou [Zj 6, 3-4]. Ale který mine ty z mých dětí, které mají moji pečeť na svých čelech. Připravte se teď, neboť tyto války jsou již v běhu a [ještě] více jich je plánováno v každém koutu světa, zejména na Středním východě a v těch zemích, v nichž můj drahý Syn, Ježíš Kristus, putoval během jeho času na zemi.

 

Váš milovaný Otec

Bůh Nejvyšší

 

"Prosba za pečeť živého Boha":

"Ó, můj Bože, můj milující Otče, přijímám s láskou a vděčností Tvou Boží pečeť ochrany.

Tvé Božství obklopí mé tělo a duši navěky. Skláním se v pokorném díkůvzdání a nabízím Ti moji hlubokou lásku a věrnost Tobě, můj milovaný Otče.

Úpěnlivě Tě prosím, ochraňuj mě a mé milované touto mimořádnou pečetí a já se zavazuji, že svůj život zasvětím Tvé službě  na věky věků.

Miluji Tě, drahý Otče. Utěšuji Tě v těchto časech, drahý Otče.

Obětuji Ti Tělo a Krev, Duši i Božství tvého milovaného Syna na smír za hříchy světa a za spásu všech tvých dětí.

Amen."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět