Popis událostí vedoucích k zavedení značky šelmy

24.03.2013 21:05

050. Poselství Ježíše ze dne 3. března 2011 v 23:30.

ZÁNIK DEMOKRACIE – KNĚŽÍ BUDOU SOUŽENI

 

Ó drahá, milovaná dcero,

jsem rád, že Mi dnes večer věnuješ svou pozornost. Tvá nepřítomnost byla pro Mě trochu bolestivá, ale věděl jsem, že se ke Mně brzo vrátíš.

Poslouchej, prosím, pozorně. Přesto že si uvědomuji, že jsi zaneprázdněná svým životem, musíš pochopit, že tato poselství jsou skutečně naléhavá. Dostáváš moje slovo v nejhistoričtější epoše od počátku dějin. Protože teď v této době zažije lidstvo takové změny, jaké lidstvo dosud nezažilo. Připravte se teď, děti moje, ať už jste na světě kdekoliv. Neboť už velice brzy dostane každý z vás jeden z nejvzácnějších darů mého milosrdenství. Moje Varování, které dostanete, bude mít za následek, že se všude bude šířit obrácení. Když to nastane – ve chvíli, když se dění na zemi zastaví – se přijetím pravdy všude rozšíří láska.

Pro lásku a světlo, jež budou z vás vyzařovat, bude pro Satanovy přívržence těžké obhájit svoje zkažené jednání. I když tato velká událost, která vás vyděsí, přinese početná obrácení, je ještě třeba, abyste se na ni připravili.

Akceptujte skutečnost, že se toto proroctví naplní. Jen málokteří je budou popírat v čase kdy, a i potom, nastane. A přece se ještě najdou mnozí, jež se budou i nadále ode Mne odvracet. Velké pronásledování bude následovat (v období po Varování – pozn. překladatele).

 

Kněží budou trpět

Moje armáda milovaných následovníků odvážně povstane, aby obhajovala moji existenci. A přece mnozí i z řad těch, od nichž byste to nejméně očekávali, včetně vůdců mé křesťanské církve, se přidají na stranu Zla a jeho parazitů. Pro svou slabou víru budou svedeni. Zjistíte, že moji svatí zástupci, Moji oddaní, posvěcení služebníci, budou muset hájit svoji víru. Krutost, jaké budou vystaveni, bude podobná té, jakou jsem zakusil Já od svých katů. Neztrácejte to ze zřetele, vy všichni, kteří Mě následujete. Odolejte pokušení a nedejte se svést na cestu zrádců, i když máte strach. Nikdy se nedejte zlákat falešnými sliby. Buďte stateční. Modlete se, abyste byli posilněni.

 

Pronásledování nebude trvat dlouho

Věřící, dodávejte si sílu navzájem, protože i ti, kteří jsou vám nejbližší, se odvrátí od víry. Budete si připadat osamělí, znevážení a veřejně zesměšnění. Nevšímejte si jejich pichlavých posměšků. Já vás všechny povedu a ochráním. Protože tento čas nebude trvat dlouho. Nejbolestivější utrpení, jež zakusíte, bude jejich nevěra vůči Mně. K pravdě.

 

Nekřesťanské národy budou vykonávat kontrolu

Modlitba pomůže zmírnit některé z katastrofických událostí, jež se mají stát. Pronásledování, které bude uvaleno na ty z vás, jež věříte ve Mě a v mého Věčného Otce, bude vycházet z národů, jimž chybí láska. Láska k Bohu. Jediná láska, již udržují ve svých srdcích, patří moci nad méně šťastnými zeměmi. Kontrola a vláda je jejich prvořadým cílem. Sláva a úsilí o bohatství, stejně jako i vlastnictví nad vámi, vaší zemí a nad těmi, jež odmítají Mě odsoudit.

Když se vzdáte, moje děti, tak zjistíte, že je velmi těžké se vrátit na původní cestu, nebo opět nasměrovat svoje kroky ke Mně. Bude si to vyžadovat výjimečnou odvahu vzhledem k velmi mocnému protivenství. Ale vy zvítězíte. Když budete trpět proto, že ve svých srdcích cítíte vášnivou lásku k Bohu, mému Věčnému Otci, potom to přijmete s radostí ve vašich duších.

 

Vzestup nových diktátorů

Náhlé změny v globální situaci, které se doposud zdály jako nevýznamné nepokoje, přerostou do skutečných válek. Války povedou k nedostatku potravin. Demokracie bude rychle na ústupu a vyvstanou zlověstné diktatury. Ale tyto diktatury budou velmi obezřetné s ohledem na to, jak  budou vnímány. Přijdou jako zprostředkovatelé míru a "zachránci". Jako protihodnotu za to, že vám nakrmí ústa, budou mít pod kontrolou vaše vlastnictví, které pak bude patřit jim. Budete si muset vyžádat povolení, abyste nasytili svoje rodiny. Abyste mohli cestovat, budete potřebovat speciální formu identifikace a bude od vás požadováno, abyste akceptovali značku – značku šelmy. Utečte, moje děti. Schovejte se. Neboť to není ještě všechno. Budou vám diktovat, jak se máte modlit, protože to není Bůh, k němuž se obracejí. Ti jsou, děti moje, armádou Satana, která vám chce ukrást vaše duše. Ti z vás, kteří ve Mě věříte, připravte se. Okamžitě se vraťte do vašich kostelů. Modlete se k Bohu, Věčnému Otci. Shromážděte se do skupin a modlete se, modlete se, modlete se.

Žádejte o Smíření (Svátost smíření – pozn. překladatele), abyste potom, co uvidíte Varování, přijali s pokorou stav vašich duší. Nemáte se čeho obávat.

Modlete se za vaši rodinu a přátele. Za vaše děti, za vaše sousedy. Je zapotřebí, abyste se všichni připravili. Tak mnoho z vás se potom obrátí, až se stanou svědky pravdy o mé existenci. Tak mnoho nebude schopno snést šok, až uvidí, jak Mě urazili. Ostatním to bude jenom lhostejné. Hodiny teď tikají.

 

Proste Mě o pomoc

Všechna předpověděná znamení jsou okolo vás, děti. Všímejte si jich a přijměte je za ty, jimiž jsou. Revolty. Zemětřesení. Záplavy. Klimatické změny. Tyto události budou přibývat. Peníze se teď stávají vzácnější a stejně tak to bude i s vaší potravou. Nemyslete si, že všechno je ztraceno, neboť když Mě budete prosit o pomoc, budou vaše modlitby vyslyšeny.

Všechny z vás budu držet za ruku a pomůžu vám, abyste se dostali přes tyto turbulence. Musíte však otevřít svoje srdce. Zmařte každý pokus Zla, aby vás nesvedlo a nevtáhlo do svých zlověstných plánů. Zachovejte si čistotu srdce a mysli. Buďte pokorní ve svých postojích. Nikdy však nemějte strach, abyste hájili vaše právo věřit ve Mě.

 

Čas připravit si duše

Nastal čas. Děti moje, teď jděte a připravte si svoje duše. Hledejte skrze svátosti potřebné milosti k posvěcení vašich duší. Potom Mě požádejte, abych vás vzal do svého náručí a poproste Mě, abych vás zachránil. Má láska a soucit, které chovám ke každému jednomu z vás, jsou mimo vaše chápání. Ale až se uskuteční Varování, jeden z nejmilostivějších darů, jaké vám všem před Posledním soudem mohu dát, tak je musíte přivítat. Děkujte, že vám byl dán tento úžasný dar. Protože, až nastane obrácení v každém koutu světa, potom budete skutečně připraveni na nové nebe a zem, jež potom splynou v jedno – můj ráj a nádherné dědictví, na které má nárok každý jeden z vás, pokud se tak rozhodnete.

Očekávejte teď moje Varování, mé děti, protože čas je už velmi blízko.

 

Váš milující Spasitel, spravedlivý Soudce a milosrdný Ježíš Kristus

—————

Zpět