Poselství Johna Learyho o čipování a Varování

21.06.2013 10:10

Poselství Ježíše ze dne 7. června 20013.

Vizionář: John Leary (USA), https://www.johnleary.com

 

SVÁTEK NEJSVĚTĚJŠÍHO SRDCE JEŽÍŠOVA
 
 
Ježíš řekl:
"Lidé Moji, právě slavíte svátky Mého Nejsvětějšího Srdce a Neposkvrněného Srdce Mé Matky, Panny Marie, která jsou vedle sebe. Naše Dvě Srdce jsou spojena tak, jak byla zpodobená ve vašem vidění *. Když pohlížíte na Mé Svaté Srdce, připomíná vám, jak moc vás všechny miluju a jak moc si přeji, abyste Mne všichni milovali svou vlastní oddaností. Já jsem skutečný člověk a Svou lásku k vám jsem prokázal tím, že na Svém kříži jsem zemřel za všechny z vás. Vy můžete ukázat svou lásku ke Mně tím, že Mi umožníte být Pánem vašeho života. Obětujte Mi všechno, co každý den děláte, a Já vám pomůžu nést váš každodenní kříž. Když si dáte osobní závazek milovat Mě a budete Mne poslouchat, vydáte se na správnou cestu do nebe.
Oslovujte všechny lidi kolem sebe a vyzvěte je, aby se Mnou sdíleli Mou lásku. Já jsem Láska a přeji si, abyste byli se Mnou sjednoceni stejně, jako je se mnou sjednocena Moje požehnaná Matka, Panna Maria. "
 
Ježíš řekl:
"Lidé Moji, volám Své věrné k hlubšímu modlitebnímu životu na ochranu vašeho vnitřního pokoje se Mnou před veškerým rozptýlení v tomto životě. Jak se stále více přibližujete době soužení, můžete pozorovat výkyvy počasí a vidíte, jak se zvyšuje ohrožení vašeho života. Mé Varování pomůže probudit některé lidi, ale vy si potřebujete vytvořit ještě silnější vnitřní modlitební život, abyste v této době konce (časů) ochránili sami sebe. Bez dobré obrany proti rostoucímu zlu byste mohli být smeteni Antikristovými silami zla. Já přivedu Své věrné do Mých útočišť **, ale vy musíte být sto uslyšet ve svém srdci Mé volání. Pokud Mne neposloucháte v modlitebním životě, umožňujete tím hluku pozemských událostí, aby přehlušovaly Má sdělení.
 
Mějte se na pozoru, když budou ohroženy vaše životy, poněvadž to bude čas přijít do Mých útočišť. Když uvidíte, že čipy v těle jsou povinné, stanné právo vyhlášeno a hlavní schizma v Mé Církvi bude skutečností, tyto věci budou pro vás znamením abyste opustili své domovy a odešli do Mých útočišť."
** azylových center
 
 

Poselství Ježíše ze dne 8. června 20013.

Vizionář: John Leary (USA), https://www.johnleary.com

 

SVÁTEK NEPOSKVRNĚNÉHO SRDCE PANNY MARIE
 
 
 
Panna Maria řekla:
"Mé drahé děti, vím, že slavíte Můj svátek, svátek Mého Neposkvrněného Srdce, který je druhou částí svátku našich Dvou Srdcí. Byla jsem vděčná, že kněz obrátil svou pozornost na Mou druhou lásku, na Mého milého svatého Josefa. Mou první láskou je provždy Můj Syn, Ježíš, protože jsem žila v Jeho Božské vůli.
 
Ale Josef byl důležitou součástí mého pozemského života, protože mě ochránil před obviněním lidí za to, že jsem byla těhotná aniž jsme byli oddáni. On se také staral o naši Svatou rodinu, obzvláště během naší cesty do Egypta a při nalezení Ježíše v chrámu - v dnešním evangeliu. Josefova slova ve Svatém Písmu neuslyšíme, ale on projevoval své city k nám v každodenním životě. Jelikož vaši lidé dnes cestují snadněji letadly a auty, nedokážete si plně uvědomit, jak bylo tehdy těžké putovat do Betléma, do Egypta, do Jeruzaléma nebo do města Ein Karem k Alžbětě.
Děkuji všem svým modlitebním bojovníkům za věrnost každodenní modlitbě růžence. Mám velice ráda všechny své děti, protože sdílíte lásku našich Dvou Srdcí. I nadále se modlete k našim Dvěma Srdcím, a budete moci být spojeni v jednotě s námi ."
 
Ježíš řekl:
"Lidé Moji, předal jsem vám mnoho vzkazů, abyste nepříjímali čip do těla, tudíž vaše svobodná vůle nebude moci být ovládána. Budu vás také varovat, když bude čas odejít do Mých útočišť (=azylových center), abyste nezůstávali ve svých domovech, až ti zlí přijdou do vašeho domu, aby vás vyslýchali a zatkli, protože jste si nenechali zavést čip do těla. Někteří lidé si neuvědomují, že existují zlí, kteří pracují pro Antikrista a jsou odhodláni zlikvidovat všechny křesťany, kteří věří v Boha. Jelikož nebudete mít čip v těle, budete považováni za psance, kteří jsou proti novému světovému řádu. To je důvod, proč bude lepší, abyste odešli ze svých domovů a vyhledali Má útočiště, než byli umučeni ve vlastních domovech.
 
Neříkám vám to proto, abych vás vyděsil, ale toto je realita nadcházejícího pronásledování. Buďte připraveni odejít do spíše venkovského stylu bydlení v Mých úkrytech."
 
 

Poselství Ježíše ze dne 9. června 20013.

Vizionář: John Leary (USA), https://www.johnleary.com

 

Ježíš řekl:

"Lidé Moji! Vás zajímá, proč vám namísto poselství o dnešních čteních dávám tak závažnou zprávu o ztrátě vaší země a vašich svobod. Sdělení, která vám budu dávat od nynějška, budou ještě vypjatější a závažnější, protože věci (události), které jsem pro vás nachystal, se začnou za krátký čase odvíjet.
 
Byli jste uvědomění o tom, jak lidé jedno(tné)ho světa plánují další internační tábory smrti na likvidaci všech křesťanů a vlastenců, kteří nebudou souhlasit s novým světovým řádem. Blíží se doba, kdy ti zlí, kteří řídí vaši vládu, budou donucovat vaše lidi k povinnému nošení čipů v těle, čipů, které si Já nepřeji, aby je Mí věrní nosili, a to za žádných okolností. Tyto čipy v těle budou ovládat vaši mysl a svobodnou vůli, ale vaše úřady budou zabíjet ty lidi, kteří je odmítnou přijmout. Budete moci vidět, jak se kvůli uměle vyvolanému finančnímu krachu vyhlašuje stanné právo, také šíření pandemického viru a pokračující teroristické vraždění pod falešnou visačkou, protože je způsobené jednotlivci, kteří mají do těla zavedený čip.
 
Já budu Své věrné varovat, abyste odešli do Mých útočišť, protože vaše životy i duše budou ohroženy. Jakmile ti zlí převezmou vaši zemi zavedením stanného práva, Amerika se stane součástí Severoamerické Unie. Pak tato vlajka Severoamerické Unie nahradí vlajku Spojených Států Amerických. Všechna vaše práva vám budou odebrána, proto bude nutné, abyste prchli do Mých útočišť. Jakmile se svými batohy, stany, dekami a spacími pytly opustíte své domovy, Mí andělé vás budou provázet svým neviditelným ochranným štítem. Několik Mých věrných duší připravuje tato útočiště k přebývání a stravování těch, kteří budou dovedeni do bezpečí Mých úkrytů.
 
Poděkujte Mně a těm, kteří tato útočiště zbudovali, za to, že vytvořili bezpečné přístavy pro Mé věrné, ve kterých budou moci pobývat po celou dobu soužení."

 

Překlad: Eva z Ov

 

 

Podrobnější informace o znamení šelmy naleznete zde.

 

 

 


 

 

—————

Zpět