První pečeť představuje odpadlictví

23.03.2013 23:07

První pečeť představuje odpadlictví, které můžete vidět nejenom mezi nevěřícími, ale i mezi těmi, kteří tvrdí, že Mě znají a těmi, kteří veřejně hlásají svou lásku ke Mně.

                                            

368. Poselství Ježíše ze dne 7. března 2012 v 15:40.

PRVNÍ PEČEŤ PŘEDSTAVUJE ODPADLICTVÍ

 

Má drahá milovaná dcero,

řekni mým dětem, že nikdo nemá takové znalosti, nebo kompetenci, aby odhalil pravdu, obsaženou v Knize Zjevení.

Nezáleží na tom, za jak učené se mohou sami sebe považovat, jsem to jenom Já, Ježíš Kristus, Spasitel a Vykupitel lidstva, kdo je hoden odhalit světu to, co je obsaženo v Knize Pravdy.

Jenom Já, Beránek Páně, mám právo přinést pravdu, danou mému učedníku Janu Evangelistovi, nástroji pravdy, dnešnímu světu.

První pečeť představuje odpadlictví, které můžete vidět nejenom mezi nevěřícími, ale i mezi těmi, kteří tvrdí, že Mě znají a těmi, kteří veřejně hlásají svou lásku ke Mně.

Toto je čas, kdy pravda víry bude překroucena, kdy vám, mé děti, bude předávána oslabenou věroukou, která je urážkou mého učení.

Říkám vám, mé děti, až uvidíte, jak se rozmáhají nové falešné víry a náboženské doktríny, budete vědět, že nyní nadešel čas, aby první pečeť byla [světu] odhalena.

Podívejte se kolem sebe, a co vidíte? Náboženství, která uctívají nové bohy, o kterých jste nikdy neslyšeli. Náboženství založená na sci-fi, která se rovnají nesmyslu a jež jsou vyprázdněná z podstaty. Duchovní bytosti, které nejsou z tohoto světa, ale o kterých mnozí věří, že zastupují nebeskou říši mého Otce.

Uvědomte si, že žijete ve světě fantazie. Žádná z těchto metafyzických věr nepředstavuje pravdu. Každá doktrína, která vás učí, jak je důležité, abyste sami sebe postavili před všechno ostatní, je doktrínou pocházející od Satana.

Neposlouchejte to. Odvraťte se od tohoto krutého podvodu. Ti z vás, kteří vyhledávají falešné bohy a zasvěcují své životy jejich zbožňování, jsou pro Mě ztraceni.

Pokud s tím nepřestanete a nebudete Mě prosit o vedení, nemohu vás zachránit. Vám a všem, kteří se nyní vědomě vzdálíte od krále temnot, bude dán dar rozlišení, jestliže Mě o něj budete prosit v této modlitbě z modlitební kampaně (36):

 

"Pomoz mi uctívat pravého Boha."

"Ježíši, pomoz mi, neboť jsem ztracen a zmatený.

Neznám pravdu života po smrti.

Odpusť mi, jestliže jsem Tě zranil uctíváním falešných bohů, kteří nejsou pravým Bohem. Zachraň mě a pomoz mi, abych jasně uviděl pravdu a zachraň mě z temnoty mé duše.

Pomoz mi, abych vešel do světla tvého milosrdenství.

Amen."

 

Je pouze jeden Bůh, Otec, Syn a Duch Svatý v jediné Nejsvětější Trojici. Jakýkoliv jiný bůh přichází od Satana a nezáleží na tom, v jak přitažlivé podobě.

Prosím, nepromarněte váš věčný život slibem věrnosti těmto vírám, které ctí praktiky hnutí New Age včetně reiki, jógy, meditace New Age, tarotových karet, jasnovidectví, psychického čtení a uctíváním andělů spojeným s povznesenými mistry.

Pomalu ale jistě jsou tyto okultní praktiky přijímány nejenom vaší společností, ale i katolickou církví a [ostatními] křesťanskými církvemi.

Tyto falešné náboženské doktríny se rozšiřují tak rychle, že pohltily milióny Božích dětí, které našly mezi nimi tolik falešné útěchy, že již více neuznávají existenci jediného pravého Boha.

 

Váš Ježíš

 

 

352. Poselství Boha Otce ze dne 21. února 2012 v 00:30.

BUĎ JSTE SE MNOU, NEBO PROTI MNĚ. JE TO VAŠE VOLBA.

Já jsem Bůh Otec, Stvořitel všech věcí. Mluvím s tebou dnes v noci ve jménu Nejsvětější Trojice. Má dcero, nadešel čas k rozlomení první z pečetí a jak Mě to zarmucuje.

Slíbil jsem, že dříve, než se tak stane, nabídnu moji ochrannou pečeť na čela všech těch, kteří ve Mě věří.

Nyní vám dávám, děti, poslední příležitost, abyste povstali a rozhodli se.

Buď jste se Mnou, nebo proti Mně. Volba je vaše.

 

 

 

 

 

—————

Zpět