Sedmý anděl, sedmý posel

11.10.2013 22:46

320. Poselství Ježíše ze dne 21. ledna 2012 v 13:15.

K FALEŠNÉMU PROROKU SE BUDOU CHOVAT JAKO K ŽIVOUCÍMU SVĚTCI

Má drahá, milovaná dcero,

každému z mých poslů na světě, které jsem určil, aby šířili mé Svaté Slovo, byla dána jiná úloha. Všechny se od sebe liší.

Z toho důvodu moji poslové nikdy nesmí ubírat na vážnosti jednomu poselství tím, že je budou porovnávat s jiným.

Ty, má dcero, byla jsi vybrána jako sedmý posel, abys mé děti informovala o pravdě. Už ti bylo dáno hodně mé pravdy, ale mnohem více nyní musí přijít.

Až budou odhalena tajemství v nich obsažená, budeš kvůli nim zesměšňována, zakusíš jízlivosti a budou se na tebe dívat jako na blázna.

Tato poselství mají pomoci očistit můj lid, včetně těch, kteří přijali volání, aby Mě následovali, stejně tak jako duše chladného srdce a těch, v nichž není láska.

 

503. Poselství Ježíše ze dne 24. července 2012 v 17:39.

PROROCTVÍ DANÁ JANOVI A DOSUD NEODHALENÁ, BUDOU NYNÍ VYLOŽENÁ, ABY PROBUDILA SVĚT

Má drahá, milovaná dcero,

čas téměř nadešel, kdy poslední tajemství Boha Nejvyššího budou odhalená celému světu. Tvůj hlas, má dcero, nakonec naplní Boží plán na zemi, aby odhalil pravdu o mém Druhém příchodu.

Ty, má dcero, jsi sedmý anděl seslaný připravit Boží děti k tomu, aby obnovily svou víru a tak mohly být zachráněny. (Zj 10,7)

Když odhalíš tajemství sedmé pečetě, kterou Já, Ježíš, Beránek Boží, nyní otvírám, tak mnoho lidí rozzuříš.


Pozn.: Vysvětlující článek o andělech a poslech:

Slovo anděl má v Písmu sv. různý význam. Anděl z řeckého αγγελος [angelos] (lat. angelus) podle své původní etymologie (od slovesa αγγελλω [angelló]-"posílám") vlastně znamená "posla" čili "vyslance". A proto Písmo sv. v řeckém textu nazývá jako anděly i lidi,  kteří byli posláni někam za nějakým úkolem. Tak říká kniha Numeri: "Zatím Mojžíš poslal posly (αγγελους) z Kádeše k edómskému králi." [1] A dva verše dále nazývají andělem samotného Mojžíše: "Volali jsme k Hospodinu a vyslyšel nás a poslal anděla, který nás vyvedl z Egypta." [2] A v knize Jozue jsou vyzvědači poslaní do Jericha nazváni posly čili anděly. Jozue, když vyslovil kletbu nad dobytým Jerichem, ušetřil pouze Rachab, poněvadž ukryla posly (anděly), které tam vyslal napřed na výzvědy. Prorok Malachiáš, když kněžím kladl na srdce jejich vznešený úkol, říká: "Neboť rty kněze budou střežit poznání a budou vyhledávat zákon z jeho úst: vždyť je andělem Ho­spodina zástupů." [3] Ano, sám Kristus je u proroka Malachiáše nazván andělem zákona [4]. A v Novém zákoně svatý Jan ve svém Zjevení nazývá biskupy maloasijských církví, kterým mu Kristus přikázal psát, anděly [5].

Zdroj: https://www.lumendelumine.cz/index.php?page=jak-je-tomu-vlastne-s-andely

 

070. Poselství Ježíše ze dne 20. dubna v 17:45.

POSTAVTE SE PROTI ÚTOKŮM SATANA

Má dcero,

tvá víra je neustále testována a každou denní hodinu je na tebe cizími lidmi vykonáván nátlak, abys odmítla tato poselství. Tak tomu bude pořád. Je čas, aby sis na tato muka zvykla. Můžeš být znovu ujištěna, že tato poselství jsou pravá a přicházejí ode Mě, Božského Spasitele lidstva, Ježíše Krista.

Rozesmutňuje Mě, když vidím zejména věřící, kteří jsou tak ovlivněni mistrem klamu, že odmítají moje Nejsvětější Slovo, když je světu předkládáno, aby se o nich dozvěděl.

Má dcero, ty jsi více než schopná nyní ignorovat všechny hlasy, které tvrdí, že mluví s autoritou, jež jim byla dána Božím zdrojem. Mnoho falešných proroků je přítomno v dnešním světě a oni nejsou těmi, za něž se prohlašují. Naslouchej jenom mému hlasu, jak už jsem ti řekl dříve. Nepotřebuješ mít souhlas jiných, abys pokračovala v této posvátné práci. Na tyto svazky posvátných poselství bude časem pohlíženo jako na takové, čím jsou. Nikdy nesmíš být sváděna dezinformovanými dušemi, že nejsou  božského původu. Protože tomu tak není.

Potlač tyto lži, jimiž útočí na tvé uši mistr klamu, Satan. On, má dcero, chce zastavit tuto práci a udělá cokoliv, aby ti v ní zabránil.

Nyní vstaň a mluv s autoritou Ducha Svatého, jež ti byla odkázána, má vzácná dcero. Jsi vybraný posel, abys předala, jak jsem již řekl, nejdůležitější poselství lidstvu v těchto časech.

Děláš Mě tak šťastným, že jsi ukázala sílu a odvahu tváří v tvář útokům, jež jsi z rukou Satana musela snášet. Mysli na to, i když musíš přijímat tuto práci s pokorou, jež je od tebe očekávána. Přijímej Mě každý den do své duše a dám ti mimořádné milosti. Miluji tě, má dcero. Nebesa se radují z rychlosti, s jakou jsi odpověděla mé nejsvětější vůli.

Tvůj Spasitel

Ježíš Kristus

 

144. Poselství Ježíše ze dne 20. července 2011 v 23:00.

NYNÍ JSTE VE STŘEDU SOUDU – DRUHÁ POLOVINA ROKU 2012

Má dcero,

ty jsi, jak sama víš, ta nejneuvěřitelnější vizionářka, protože ti chybí znalost svatých věcí. Přesto jsi vyvoleným poslem. Musíš pochopit, že nebudeš schopná bránit má poselství s jakoukoliv skutečnou autoritou, takže proto mlč, budeš-li vyzvána, abys vysvětlovala má poselství.

Budeš provokována a vyzývána, aby ses angažovala v náboženských a zejména v eschatologických sporech, avšak nesmíš v nich nadále odpovídat, ani podávat své vlastní

výklady daných otázek. Protože tak budeš jednat, nebudou tě mít rádi. Mezi mými následovníky, zejména mezi teology a těmi, kteří studovali Písmo po celý svůj život, vyvstane duchovní žárlivost. Takže buď mlčenlivá, neboť nemáš znalosti a jak už jsem ti řekl dříve, ani autoritu, abys to dělala.

Jednoduše následuj mé instrukce a nechej si je pro sebe. Všemi prostředky reaguj na prosby modliteb a pomáhej shromažďovat mé následovníky a stoupence, kteří se zavázali podporovat toto dílo.

 

221. Poselství Ježíše ze dne 13. října 2011 v 00:00.

NIKDY MĚ NEOBHAJUJ, NEBOŤ TO NENÍ NUTNÉ

Má drahá, milovaná dcero,

musím tě informovat, že je zapotřebí, aby ses zdržela obhajování mého Nejsvětějšího Slova. Ti, kteří zpochybňují mé Slovo, se musí ke Mně modlit za vedení. Nyní tě žádám, aby ses nepokoušela vykládat poselství, jež vyšla z mých božských rtů.

Řekl jsem ti to již mnohokrát – tobě nebylo dáno oprávnění, abys to dělala. Místo toho přijmi má poselství taková, jaká jsou. Nepochybuj o nich. Nepokoušej se je analyzovat, neboť lidé vědí jenom velmi málo o Božích plánech a jejich načasování. Ani o Antikristu toho lidé nic nevědí, přesto, že si myslí, že vědí. Věci této důležitosti zůstávají známy jenom mému milovanému Otci.

Žádám tě, abys Mě nikdy neobhajovala, neboť to není nutné. Vše, na čem záleží, je vůle mého Otce, aby komunikoval s lidstvem prostřednictvím tebe a jiných proroků. Jak už jsem ti řekl dříve – ty jsi písař, Já jsem autor. Ty jsi nástroj. Já jsem Mistr.

Vždy očekávám tvoji poslušnost ke Mně. Dělat to, co říkám, je jednoduché. Tvoje práce bude snazší, když se zdržíš vstupovat do intelektuálně náboženských debat, dotýkajících se věcí Písma, o kterých nic nevíš.

 

315. Poselství Boha Otce ze dne 16. ledna 2012 v 13:20.

POSLEDNÍ POSEL, ABY OZNÁMIL DRUHÝ PŘÍCHOD

Má dcero,

když posílám do světa proroky, tak to budou obvykle takoví lidé, u kterých bys to očekávala nejméně. Nikdy je nenajdeš na nejvyšších stupních mé církve. Ani to nebudou navenek mimořádně svaté duše. V mnoha případech nebudou hodni tohoto zvláštního daru. Přesto si vybírám nedokonalé duše s nezvyklým, ale jednoduchým během života, abych je mohl formovat v taková stvoření, jaká si přeji Já.

Moji proroci posledních časů nejsou jiní. Nebudou přijímáni snadno. Tak jako na počátku, když jsem poprvé vyslal mé proroky, aby připravili lidstvo na příchod mého Syna, Ježíše Krista, Mesiáše, bylo pro ně těžké, aby jejich hlas byl slyšen.

Ani hlasům mých pravých poslů posledních časů nebude na začátku jejich mise nasloucháno. Přesto budou časem rozpoznány. Neboť to bude můj hlas, který se stane lehce rozpoznatelný.

Ty, má dcero, jsi posledním poslem, který byl vyslán, aby hlásal návrat mého milovaného Syna, Ježíše Krista, kvůli jeho tolik očekávanému Druhému příchodu.

Vzbuzuje to u tebe úzkost a občas je to velmi těžké, aby ses s tím vyrovnala. Přesto je to pravda.

Tato práce, ve které ti budou dávána božská poselství, abys připravila zbytek mé církve na zemi na můj Druhý příchod, bude těžká.

Úděl těch duší, které jsem až dosud vybral a vytřídil, a se kterými budu i nadále komunikovat pro dobro lidstva, bude lehčí.

Tvůj osud bude těžký až do krajnosti a budeš kvůli tomu pronásledována. Já ti žehnám každou milostí z mého nebeského království.

Půjdeš vpřed jako vybraný nástroj, abys sdělovala světu mé Nejsvětější Slovo. Tato práce bude vždy ochraňována.

Ano, bude na tebe útočeno skoro denně, ale věz toto: Kdyby tato práce nebyla tak důležitá, myslíš, že by mohla uniknout pozornosti Satana a jeho legii padlých andělů?

Oni, má dcero, zamořili zem a vkradli se, v mnoha případech nepozorovaně, do srdcí a duší mnoha mých dětí.

Svatá stezka tvé práce a tebe, posledního posla vyslaného na zem, aby pomohla lidstvu vymanit se z posledního sevření Satana, byla předpověděna v Písmu svatém.

Svět očekával tyto instrukce dané mým svatým příkazem.

Mnoho falešných proroků se pokusí pomocí rozšiřování lží a zmatku zastavit toto mé Svaté Slovo.

Tato poselství budou zpochybňována a zkoumána mou církví, zda v nich nejsou chyby.

Přesto sdělují jenom pravdu.

Mnohé pravdy, ignorované mými církvemi během staletí, budou znovu zjeveny. Více skutečností, pokud jde o pravdu vašeho věčného života, děti, vám bude odhaleno.

Má dcero, tato práce vyvolá pohoršení. Budeš poplivána, zesměšňována, bude na tebe pohlíženo s despektem a budou ti kladeny překážky všemi představitelnými způsoby.

 

Ti z vás, kteří se nemohou smířit s pravdou dávanou tobě, proroku posledních časů, slyšte teď moji prosbu:

Musíte Mě prosit o dar Ducha Svatého ještě dříve, než otevřete své uši, abyste uslyšeli můj hlas, pokud jde o pravdu mého Svatého Slova a pokyny, které vám všem dávám, abyste mohli mít věčný život.

Má slova budou podána jednoduše, tak aby každý muž, žena a dítě mohli následovat mé Svaté Slovo. Musíte ale vědět toto: I když skrze má slova bude vyzařovat mnoho lásky a světla, bude tam také dech božské autority, kterou nebudete moci ignorovat.

Takto budete vědět, že jsem to Já, váš Bůh, váš Věčný Otec, kdo mluví. Má láska pronikne vaše duše a pozvedne vaše srdce do jednoty s mým.

Všechny přípravy jsou hotovy. Po Velkém milosrdenství mého Syna bude vymezen čas, aby se svět připravil na jeho Druhý příchod.

Ano, děti. Nyní konám přípravy, abych zachránil mé děti z temnoty. Moje děti, znovu si vyžádám mé stvoření a vezmu vás do vašeho právoplatného domova, do vašeho dědictví. Do Nového ráje.

Buďte trpělivé, mé děti. Nezapomeňte, že vás miluji. Důvěřujte Mi a mému Svatému Slovu, které jsem vám dal prostřednictvím proroka posledních časů – Marie Boží milosrdenství.

 

Váš Věčný Otec

Bůh Nejvyšší

Stvořitel všech věcí

 

490. Poselství Ježíše ze dne 13. července 2012 v 23:05

NYNÍ BYS MĚLA POCHOPIT, PROČ JSI JINÁ, NEŽ OSTATNÍ VIZIONÁŘI. JE TO PROTO, ŽE JSI PROROKEM, PROROKEM POSLEDNÍHO ČASU.

Má drahá, milovaná dcero,

musíš vědět, že úloha proroka se liší od úlohy vizionáře.

Prorok bude vždy vyděděncem, bude vždy nenáviděný, obávaný a izolovaný. Prorok bude vždy pracovat sám, jako kdyby byl vyhnancem na poušti. Jediným ovocem na neplodné poušti bude [pro něj] Boží hlas.

Má dcero, když se cítíš osamělá a opuštěná, tak věz, že takto se proroci cítili v minulosti. Mnoho proroků cítilo váhu tohoto úkolu, jenž byl před ně položen.

Většina z nich věděla, že nebyli hodni šířit svaté Slovo Boha, ale přijali Boží volání z nebe, protože byli posláni.

Protože byli posláni do světa, znali instinktivně povinnosti, které museli plnit. Přesto to nebylo snadné.

Každé slovo, které pronesli, jim bylo hozeno zpátky do tváře.

V synagogách a chrámech, postavených k uctívání Boha, bylo každé jejich slovo roztrháno. Mnozí byli vyhnáni svým vlastním lidem a nemohli se vrátit do svého rodiště.

Mnozí se stali kočovníky a nikdy nenašli místa, kde by byli přivítáni, jako ztracený syn. Místo toho pracovali, žili a zůstávali samotní bez nikoho, ke komu by se mohli obrátit.

Přesto ve svých srdcích věděli, že byli vedení Bohem a necítili žádný strach, když mluvili jeho hlasem.

Milosti jim dané, jim umožňovaly zůstat silnými. Nikdy nezaváhali ve sdělování varování, poroctví a Božího Slova Božímu lidu.

Nezáleželo jim na tom, že se jim vysmívali, protože věděli, že Boží Pravda byla potravou života.

Bez Pravdy by Boží děti neměly prostředky k rozpoznání proroctví, když byla předpověděna. Ani by nebyly schopné přijmout Boží zákony, ustanovené Bohem pro dobro lidstva.

Přesto, že byli odmítaní, zesměšňovaní, vyvržení a pokládáni za podivíny právě tak, jako jsem byl Já během mého času na zemi, stále ještě přinášeli Slovo Boží. Jejich slova žijí navždy.

Nikdy nezaniknou, protože sdělovali Slovo Pána, Boha Nejvyššího.

A tak to bude s tebou. Zůstaneš sama, jako hlas na poušti.

V mnoha kruzích mé církve na zemi si tě nebudou všímat.

Tentokrát je rozdíl v tom, že tato proroctví se naplní během tvého života a Pravda bude této generaci dokázána.

Potom uvěří, až budou svědky důkazu Varování.

Proroctví pečetí, když je otvírám a odhaluji tobě [jejich] obsahy, budou také důkazem, že jsem to Já, který prostřednictvím tebe, sedmého anděla, sedmého posla, hovoří k světu.

Budou ti naslouchat, přesto tě ale nabádám, abys zůstala mlčenlivá a vůči těm, kteří tě budou zpochybňovat nebo napadat, nezaujímala žádné stanovisko.

Dosud nerozumíš významu poselství. Časem porozumíš. Zatím nejsi oprávněná bránit mé Slovo.

Bude učiněn každý pokus tě obelstít při odpovědi, v naději, že se sama chytíš kvůli tvému nedostatku znalostí. Proto musíš zůstat klidná, izolovaná a v anonymitě, dokud ti nedám [další] instrukce.

Takže nyní bys měla pochopit, proč jsi jiná, než ostatní vizionáři. Je to proto, že jsi prorokyně, prorokyně konce času.

Tato mise je chráněna nebem a nemůže být zničena.

Jdi v míru a v porozumění, má dcero.

 

Tvůj Ježíš

 

704. Poselství Ježíše ze dne 9. února 2013 v 15:50.

NIKDY NEZAPOMEŇ, ŽE JSI PÍSAŘ. JÁ JSEM AUTOR.

Má drahá, milovaná dcero,

jak se má poselství rychle rozšiřují, stáváš se v tomto čase obětí zuřivého útoku Satana a jeho armády démonů. Tancují všude kolem tebe ve snaze tě rozrušit, ranit a trápit tě – to vše za jediným cílem – zastavit tuto práci.

Říkám ti, abych tě varoval, že čím více je mému Slovu nasloucháno a čím více budou lidé lačnit využít mých milostí, tím více ústrků budeš muset snést. Kdokoliv je zapojen do této mise, pocítí nyní účinek takových útoků. Tímto budete vědět, že přicházejí od Zlého.

Budeš trápena pokušením omezit délku času, který Mi věnuješ v modlitbách. Budeš každou vteřinu přerušována, jakmile se pokusíš provést úkoly vyžadované po tobě v plnění mé svaté vůle.

Při každé příležitosti budeš napadána ostatními, kteří se pokusí zastavit vydání mých Knih, budeš zklamaná a neschopná udělat další krok vpřed. Potom, jako silný úder do žaludku – pravé znamení satanského útoku – budeš opuštěna všemi těmi, kteří jsou důležitými články řetězu v této práci. A právě tehdy, když si budeš myslet, že tato mise už není možná, otevřu dveře, pak další a budu pokračovat v odstraňování všech překážek, dokud má přání nebudou vyplněna.

To je bod obratu v mém Božím plánu spásy. Od tohoto dne se mé Slovo stane hlasitější a jen nemnozí dokážou si ho nevšímat. Pak všechny národy, ve všech jazycích, vychutnají pravdu. Někteří spolknou Boží Slovo. Jiní je vyplivnou, a pak budou takoví, kteří se jím udusí – tak tvrdými se stala jejich srdce.

Pokaždé, když budeš mít pocit, že uskutečnění této mise se stalo nemožným, věz, že to není tvou rukou, že mé slovo je slyšeno ve všech národech, ale je to má ruka, můj hlas a má moc, která skrze Ducha Svatého řídí tuto misi.

Nikdy nezapomínej, že ty jsi písař. Já jsem Autor. Má moc tebou proniká. Mé utrpení bičuje tvou mysl a tělo. Když cítíš bolest, je to má bolest, kterou pociťuješ. Když jsi mučena překážkami, které před tebe klade Satan, jsem to Já, Ježíš Kristus, jemuž se vysmívá. Ty jsi jenom prostředník. Nikdy na to nezapomeň a měj radost, že jsi byla požehnána takovým darem.

Nyní bys už měla být dobře schopná svěřit Mi tyto problémy a pokračovat v tom, co je od tebe vyžadováno, má dcero. Mým plánem je zachránit každou duši žijící dnes v tomto světě a Satan povede strašnou válku, aby Mě zastavil. Kdokoliv, jenž pracuje se Mnou, bude jeho cílem a jenom vaše láska ke Mně a důvěra ve Mne vám bude v těchto bouřlivých časech dodávat sílu.

Váš Ježíš

 

 

—————

Zpět